Posetioci online : 111
Danas je 22.Sep.2017

afera - 25.03.2016
Šaban Šaulić: Ja sam veran svojoj ženi kao i Saša Popović! VIDEO!

Nije lako izaći na kraj sa medijima koji neprestano sipaju prašinu na vrhunskog pevača kao što je Šaban Šaulić... Po sopstvenom priznanju što možete pogledati na video klipu i mnogo više od toga, bolje je da pišu o ovakvim glupostima, nego da sam pregazio autom nekoga, nedaj Bože - kaže kralj folk muzike. Pored Cuce Negovanović, koja trenutno učestvuje u rijalitiju (Farma 7), trenutno masa novena tvrdi da je Jelena Karleuša poodavno bila u njegovim odajama...
Evo kako je to i dokle je išlo: Šaulić u emisiji „Zvezde Granda“ zbog priča da godinama ima ljubavnicu rekao da živi kao sultan i da je Jelena bila jedna od njegovih žena Šaban Šaulić potvrdio je priču da je veliki zavodnik. Kralj narodne muzike u emisiji „Zvezde Granda“ pohvalio se da ima svoj harem i da je Jelena Karleuša bila jedna od brojnih žena u njemu. Do tog priznanja došlo je nakon što je takmičar iz Bosne i Hercegovine Ervin Redžić iz Bosne svojom interpretacijom uspeo da dobije svih šest glasova za prolazak u dalji tok takmičenja. Članovi žirija ponaosob su mu delili komentare, a, naravno, Karleuša je opet sve zakuvala! - Volim Bosnu, možda sam nekad bila u nekom haremu - rekla je pevačica, na šta se nadovezala Ana Bekuta. - Bila si vlasnica harema! - našalila se Mrkina partnerka. - Hurem! - odgovorila joj je Jelena. Direktor „Grand produkcije“ Saša Popović takođe se umešao u konverzaciju i nije se smirio dok nije bocnuo Jelenu. - Da si bila u haremu, sultan bi tad umro - rekao je Saša, a Karleuša mu je uzvratila: - U tom slučaju bismo ga se oslobodili ranije. Kad je došao red na Šaulića, umesto da počne da komentariše kandidate, dotakao se teme harema i obratio se direktno Jeleni Karleuši. - Jelena, ti si bila u mom haremu! - rekao je Šaban i time potvrdio da je pored supruge Goce imao i druge žene. - Srce moje - umiljavala mu se Jelena. - Znaš kako me zovu - kazao je pevač. - Kako? Kralj? - upitala je pevačica. - Pa, imam i harem - istakao je Šaban. - To imaju sultani, ti imaš dvorske dame - odgovorila mu je JK. - Svejedno. Sve je to isto - završio je Šaulić, a onda je Marije Šerifović, poručila da je ona kod Šaulića bila dvorska luda.
Sada pogledajte video:
M.D.
KOMENTARI na temu: Šaban Šaulić: Ja sam veran svojoj ženi kao i Saša Popović! VIDEO!