Posetioci online : 18
Danas je 25.Aug.2019

zanimljivosti - 21.07.2015

U slučaju da još niste čuli za „PewDiePie“, radi se o online nadimku poznate YouTube zvezde čije je pravo ime Felix Kjellberg. Ovaj 24-ogodišnji momak iz Švedske na svom YouTube kanalu postavlja snimke svojih reakcija (na engleskom jeziku) dok igra video igre, pa je tako uspeo i da zaradi 4 miliona dolara tokom 2014. godine. U tom trenutku je imao 27 miliona YouTube „pretplatnika“, a danas njegov kanal prati njih 37,7 miliona, dok je njegova kompanija PewDiePie Productions za 2014. godinu imala prihod od oko 7,4 miliona američkih dolara, prema navodima švedskog lista Expressen. Međutim, priča se tu ne završava, jer kada su navedene cifre dospele u javnost prošle godine, ovaj mladić je bio „izbombardovan“ pitanjima, nevericom i različitim neprijatnim porukama, pa je tom prilikom održao Reddit AMA, kako bi razjasnio neke stvari u javnosti. Tada je potvrdio da je zaradio 4 miliona dolara, ali i da se pored svojih „Lets Play“ video klipova bavi i sa humanitarnim radom.
U junu 2014. Felix Kjellberg je objavio da je sa svojim fanovima uspeo da sakupi više od milion dolara za različite dobrotvorne organizacije, uključujući World Wildlife Fund, Save the Children, St. Jude bolnicu i Charity: Water, a u martu ove godine organizacija Charity: Water mu se zahvalila u ime 10,028 ljudi u Ruandi koji su dobili pristup čistoj vodi.
Ovaj mladi šveđanin u oktobru planira da izda i svoju prvu knjigu pod nazivom „This Book Loves You“ (Ova knjiga te voli), koja će predstavljati kolekciju „inspirativnih citata“ koje je on tokom godina izgovorio kao online ličnost. Na primer: „ Nemoj biti svoj. Budi pizza. Svi vole pizzu.“
Ipak, čak i da Vas ne zanima ko je PewDiePie i šta on uopšte radi, preporučujemo Vam da pogledate priloženi video, koji je nedavno objavljen, a u kome šarmantni Felix Kjellberg iskreno priča o svom uspehu i negativnim reakcijama na isti. Voleli ga ili mrzeli, morate priznati da je ključ njegovog uspeha lično i direktno povezivanje sa publikom. I.R.