Posetioci online : 110
Danas je 18.Nov.2017

scena - 28.10.2015
NEKADA U PAROVIMA: Hasan je čuvao bratu devojku Ivonu u veoma gledanom rijalitiju!

Ja se to od tebe nisam nadao. Da ja budem čuvar nekom? Ali za Cucu mogu da kažem da je Cucana tu samostalna i slobodna, piše pesme i uživa, iznenađeno je govorio pevač. Hasan Dudić i Ivona Negovanović Cuca večeras su se našli na meti Milomira Marića koji je u rijaliti "Parovi" ušao na kratko kako bi od ukućana saznao istine o svemu što se pričalo pre početka rijalitija. Na pitanje da li je istina da je Hasan u kuću ušao kako bi čuvao Ivonu Negovanović - Cucu, pevač se uvredio: "Ja se to od tebe nisam nadao. Da ja budem čuvar nekom? Ali za Cucu mogu da kažem da je Cucana tu samostalna i slobodna, piše pesme i uživa."
Pre početka rijalitija spekulisalo se o tome da su Cuca i Hasan u lošim odnosima zbog Šabana i da neće da uđu zajedno u kuću.
"Nismo se svađali. Ja sam devojku zvanično prvi put upoznao ovde. Prvo su napadali na Cucu, pa na Mimi Oro, pa na mene. Ali na mene nisu uspeli. Šaban nije samo moj najbolji prijatelj, on je i brat koji me odgajio, ali to nema nikakve veze sa mojim ulaskom u rijaliti", tvrdi Hasan a onda je na red došla i Cuca koju je Hasan prvo pitao šta je istina o njoj i kralju narodne muzike. "Ne znam. Samo znam da ni jedan intervju nisam dala. Bilo je dana kada se probudim i već su tu novine, a ja se pitam da li nisam u snu nešto govorila." Pojavljivali su se razni snimci i fotografije na kojima su njih dvoje zajedno, pa je Cuca to prokomentarisala, ali i otkrila zašto ima tetovažu sa njegovim imenom. "Paparaco lov postoji ali ne znam na šta ciljate konkretno. A tetovažu imam zato što je on moj idol. On je meni u životu pomogao, uradio 4 pesme, usmerio me u nekom pravcu u ovom Beogradu. To je sve što sam od tog čoveka dobila, zahvalna sam mu do kraja života i ništa drugo nemam da kažem. Prve priče koje su se pojavile napravile su haos, ali posle sam se isključila iz svega toga jer ljudi oko mene znaju koliko on meni u životu znači", objasnila je sve Ivona.
Međutim, na priču se nadovezala i Jelena Golubović koja je pitala da li je Goca toliko opasna, misleći na Šabanovu suprugu. "Ne znam, pitaj je", rekla je kratko Cuca, a Hasan je ovim isprovociran te je skočio i počeo da se dere na Jelenu. Nakon što su smirili Hasana, pitali su Cucu zašto se uopšte njen odnos sa Šabanom dovodio u pitanje, a ona je vidno uzrujana zbog cele situacije sa Šabanom i Golubovićkom kratko rekla: "Ne bih da komentarišem, trenutno nisam u dobrom stanju."
KOMENTARI na temu: NEKADA U PAROVIMA: Hasan je čuvao bratu devojku Ivonu u veoma gledanom rijalitiju!