Posetioci online : 12
Danas je 22.Oct.2018

događaji - 20.09.2013
Rijana zbog vanzemaljaca unajmila tajnog agenta!

Dok sam odrastala na Barbadosu, sa ocem sam sedela na terasi i gledala u nebo ne bih li videla svemirski brod. Znam da ima života izvan Zemlje i spremna sam na susret s drugom vrstom - rekla je pevačica.
Pevačica Rijana potpuno je opsednuta vanzemaljcima i unajmila je agenta koji svakodnevno prati njihova kretanja i posle je o tome izveštava. Problematična pevačica oduvek je verovala da mala, zelena stvorenja žive i da će nekada doći da nas posete. - Agent i pevačica se sastaju u restoranu u Nevadi i vode iscrpne razgovore o invaziji vanzemaljaca. Misteriozni agent tvrdi da može da skenira sva kretanja na nebu i da prepozna “male zelene”- rekao je Rijanin prijatelj.
Pevačica nije otkrila koliko novca izdvaja za agenta koga zove “skener neba”, ali otkriva da će oni jednog dana sleteti na Zemlju. - Dok sam odrastala na Barbadosu, sa ocem sam sedela na terasi i gledala u nebo ne bih li videla svemirski brod. Obožavala sam seriju “Dosje X”. Htela sam da budem kao Skali. Znam da ima života izvan Zemlje i spremna sam na susret s drugom vrstom – rekla je Rijana.
KOMENTARI na temu: Rijana zbog vanzemaljaca unajmila tajnog agenta!