Posetioci online : 110

zdravlje - 23.02.2017
Ako znate koja ste KRVNA GRUPA, znaćete i koje BOLESTI vam mogu ZAPRETITI

Žene s krvnom grupom A su duže plodne, ali imaju i veći rizik od raka želuca, grupa 0 štiti od infarkta, ali ne i visokog pritiska, a B nosi rizik raka gušterače. Krvne grupe dele se u četiri grupe: A, B, AB i 0, dva Rh faktora, plus i minus, a nasleđujemo je od roditelja. Istraživanja o značaju krvnih grupa za zdravlje ljudi dugo se nisu naučno uvažavala, zbog ozloglašenog nacističkog naučnika dr Ota, koji je tvrdio da je krvna grupa A svojstvena čistokrvnim arijevcima, dok su ljudi s grupom B inferiorni arijevci. Ipak, brojne moderne studije pokazuju podudarnosti određenih krvnih grupa i bolesti, ali i prednosti koje nose.
Krvna grupa A – duže plodni, ali i skloniji piću Nosioci ove grupe imaju veći rizik za nastanak raka želuca. Ženama s grupom A tokom vremena najmanje se smanjuje broj jajašca, pa je verovatnije da one mogu zatrudneti i u starijoj dobi. Ali, žene s krvnom grupom A imaju veći rizik za nastanak raka želuca, posebno ako puše i često piju alkoholna pića. Postoje i veze između krvne grupe A i sklonosti alkoholizmu, ali i opsesivno kompulzivnim poremećajima. Krvna grupa B – veći rizik od stvaranja čira, ali bolji metabolizam. Nosioci ovih krvnih grupa imaju veći rizik dobijanja raka gušterače. Takođe, ljudi s krvnom grupom imaju veći rizik od problema s pamćenjem, pa i nastankom senilnosti i alchajmerom u starijoj dobi. Također skloniji su nastanku čireva i raznih upala uzrokovanih bakterijama zbog usporenog imunološkog odgovora na infekciju. Ipak, za njih nije sve tako crno jer imaju brži metabolizam, lakše izgrađuju mišiće.
Krvna grupa 0 – manji rizik infarkta, ali i kraća plodnost Ljudi s ovom krvnom grupom imaju za četvrtinu manji rizik od srčanog udara i raka želuca. Imaju veći rizik dobijanja čira na želucu uzrokovanog heliko bakterijom. Za grupu 0 najmanja je mogućnost umiranja od malarije, ali ranjiviji su na koleru. Za žene ove krvne grupe dvostruko je verovatnije da imaju manji broj i lošiji kvalitet jajašca zbog čega su njihove mogućnosti za začeće manje. Dobra stvar je što su oni s nultom krvnom grupom poprilično otporni na stres – nakon traumatičnih događaja kod njih nivoi hormona stresa kortizola najbrže padaju. Krvna grupa AB – skloniji infarktu, no s boljim vidom Žene s ovom krvnom grupom imaju veći rizik za nastanak raka jajnika, a trudnice s grupom AB imaju veći rizik razvijanja stanja visokog krvnog pritiska. Pripadnici ove grupe imaju veći rizik od srčanih bolesti i infarkta, ali i probavnih problema, poput hroničnog gastritisa, Hronove bolesti… Ipak, studije pokazuju da kod njih nakon traumatičnih događaja nivo hormona kortizola ostaju dugo postojane, što ih čini manje otpornima na stres. Ali, oni su manje skloni problemima s vidom.
M.N.
KOMENTARI na temu: Ako znate koja ste KRVNA GRUPA, znaćete i koje BOLESTI vam mogu ZAPRETITI