Posetioci online : 116
Danas je 22.Sep.2017

skandal - 05.06.2016
Nekada porno-glumica i prostitutka, a onda je dobila ulogu u čuvenoj seriji

Sudbina je ipak veoma nepredviviva. Mnoge poznate ličnosti su u svojoj prošlosti imale izuzetno čudne puteve i trase do sveta slavnih... Fanovi "Igre prestola" dobro znaju Merei, crvenokosu kurtizanu koju igra Džozefin Gilijan. Gilijanova je nedavno otkrila da joj je uloga prostitutke spasila život, ali i da joj je dobro poznata. "Bavila sam se prostitucijom. Bila sam ku*va i snimala porniće pod imenom Sofi O' Brajan", rekla je glumica, prenosi "Dejli Mejl". "Igra prestola me je spasila takvog života i od mene napravila mnogo jaču osobu", iskrena je glumica. "Producenti su tražili mladu ženu, prirodnih grudi, koja nema tetovaže na telu i da joj ne smeta da je snimaju golu. Odmah sam poslala sliku", rekla je "Marei". "Odgovorili su mi ubrzo i rekli da bi voleli da se sastanu sa mnom i ja sam bila oduševljena jer je to značilo novu šansu. Svesna sam koliko mi je serija promenila život". Džozefin se pojavila u drugoj sezoni serije i otkrila da ćemo je gledati i u narednoj.
KOMENTARI na temu: Nekada porno-glumica i prostitutka, a onda je dobila ulogu u čuvenoj seriji