Posetioci online : 18
Danas je 27.Jul.2017

skandal - 17.01.2016
ŠOKANTNO: Pitao pevačice za grudi, a one preživele stres! VIDEO!

Danas ništa nije slučajno, pa čak i kada neki od TV voditelja da zapravo sebi da postavlja previse vulgarna ili golicava pitanja... U mnogim emisijama zabavnog karaktera dolazilo je do teških nesporazuma gde su TV-voditelji istih čak dobijali po nosu. Voditelj Ognjen Amidžić postavio je svojim gostima Marini i Miji veoma smelo pitanje, čime je može se slobodno reči šokirao javnost!
Naime, Marina Visković i Mia Borisavljević, koje su snimile novi spot, bile su gosti u njegovoj emisiji, a Ognjen se previše opustio pa je upitao: - Šta prvo pomisliš kada pogledaš u svoje grudi - upitao je Ognjen. Pevačice su bile šokirane pitanjem. Pogledajte!
Kao što su i obećale, Marina Visković i Mia Borisavljević svojim fanovima odmah nakon praznika predstavljaju najnoviji singl "Prati me" U pitanju je duetska pesma "Prati me". Dve seks bombe snimile su više nego interesantan spot, a kako su same rekle, snimanje ovog videa trajalo je danima ali je bilo i izuzetno zabavno. Duetsku pesmu "Prati me", za koju veruju da će postati veliki hit, devojke večeras predstavljaju u emisiji Ognjena Amidžića. - Dugogodišnje prijateljstvo pretvorile smo u poslovnu saradnju. Nadamo se da će publika biti zadovoljna, trudile smo se da ovo bude spot pun pozitivnih vibracija - poručuje dve pevačice. Pesma "Prati me" inače je obrada hita "Roma - Bangkok" italijanske zvezde Baby K za koju su Mia i Marina otkupile prava.
Z.S.
KOMENTARI na temu: ŠOKANTNO: Pitao pevačice za grudi, a one preživele stres! VIDEO!