Posetioci online : 112
Danas je 18.Nov.2017

afera - 21.12.2015
UCENJUJU ŠABANA SA PORNO SNIMCIMA: Mediji tvrde da je u pitanju Cuca, da li je to istina?

Mediji ne prestaju da bacaju drvlje i kamenje na Cucu negovanović, koja ni kriva ni dužna jednostavno mora da se uvek Pravda za neke stvari koje nemaju niti dokaza, ni ikakvih osnova, a još manje se kose sa bilo kakvom realnošću! Sada joj se pripisuje, nazovimo je tako, nova teorija zavere koja ona kuje nikom drugom nego Šabanu Šauliću koji je ovoj devojci pomogao oko proboja na estradnu scenu, gde doći do jake medijske pažnje ni malo nije lako! Naime radi se o porno snimcima sa kojim Cuca ucenjuje Kralja narodne muzike...
Pogledajte kako to pisanije izgleda: -Sapunica u kojoj glavne uloge igraju Šaban Šaulić i Ivona Negovanović Cuca nema kraja. Nakon što su se u javnosti pojavile fotografije na kojima se kralj narodne muzike ljubi sa svojom ljubavnicom, postoji mogućnost da osvane i porno-snimak. Kako smo saznali, u telefonu koji je pevačica navodno izgubila, umesto slika, postoje i eksplicitni snimci kojima Cuca ucenjuje Šabana. "Cuca je rekla da je izgubila telefon kada su se u javnosti pojavile fotografije na kojima se ona i Šaban ljube. Međutim, u tom mobilnom, kako ona kaže, postoje i snimci na kojima su pevač i ona intimni. Šaulić sada strahuje da se oni ne pojave u nekim medijima, jer bi to bio baš veliki skandal za njega.
Ivona za nekoliko dana pravi promociju nove pesme, i postavila je uslov svom ljubavniku da se pojavi, kako ne bi iskoristila te snimke. Šaban je ovih dana baš u panici, i još uvek ne zna šta mu je činiti. Iako on tvrdi svojim prijateljima da je siguran da takav video ne postoji u Cucinom telefonu, opet nije 100 odsto siguran. Sa druge strane, ljudi koji su bliski sa Ivonom kažu da ona, osim slika, ima i snimak kojim može da dokaže da su ona i Šaban ljubavnici, a ne prijatelji, kako on i dalje tvrdi", ispričao je izvor blizak Negovanovićevoj.
Kralja narodne muzike sreli smo na jednom snimanju gde smo pokušali da mu postavimo pitanje u vezi sa ovom situacijom, ali na pomen samo Cucinog imena, Šaulić odbija svaku komunikaciju. "Nemam šta da pričam o tome, molim vas. Ta tema je dosadila više, kako vam nije dosadno da je vrtite non-stop. Nemam komentar", rekao nam je Šaban, koji nije ni saslušao pitanje, pišu mediji...-
Naravoučenije iz svega je jasno, da su dosadili i prevršili svaku meru, ne znajući za meru i poštovanje, cilj je jasan VELIKI TIRAŽ NOVINA! Z.S.
KOMENTARI na temu: UCENJUJU ŠABANA SA PORNO SNIMCIMA: Mediji tvrde da je u pitanju Cuca, da li je to istina?