Posetioci online : 123
Danas je 22.Sep.2017

skandal - 21.12.2015
Maja Nikolić otkriva: Postoji tarifa za seks na farmi!

Maja Nikolić je bez dlake na jeziku otkrila je kako funkcioniše rijaliti šou. Ona je u sobi sa Alenom, Gabrijelom i Krunićkom pričala o malverzacijama kojima pribegavaju produkcije rijalitija kako bi bili što gledaniji Pevačica je pričala, između ostalog, o tome koliko novca, navodno, dobijaju učesnici rijalitija ukoliko imaju seks u kući. - Medenici da kažeš dobićeš prvu nagradu da spava sa Radašinom, ona bi to uradila. Znam šta vam pričam. U onom drugom rijalitiju se uzima 200, 500, 700 evra za seks. Spavaš s nekim i dobiješ preko honorala. Tarifa za seks - otkrila je Maja. Tako je ona nastavila da objašnjava i uticaj rijalitija. - Sad od Stanije i Soraje ne možeš da živiš, a ljudi koji ubijaju kako pevaju, koji su kvalitetniji, kao Gabrijela, Aca niko ih ne ceni. Sve je toliko bolesno sada. Sve se poremetilo. Na Farmi ne može da pobedi neko ko je kvalitetan, nego neko ko Jelena Golubović - zaključila je Maja i dodala: Ne možeš ako narod glasa, ja u šoku.. Nije bilo namešteno, ali ko to glasa, ko to gleda. Na koji način možeš da budeš glavni lik, ja nikada ne račanam ni da ću biti deseta. Ja ne mogu da budem glupa ko Jelena Golubović koju pozovu i kažu joj jedi kofu govana, pojedi i namežemo govnima i ona to pristane. Ona je takav tip, toliko zlo i ona bi pojela kofu govana za 100.000. Staniji da kažu spavaj sa Krstijanom, ali da snimamo da se vidi i prva ćeš biti, Stanija bi to uradila.
KOMENTARI na temu: Maja Nikolić otkriva: Postoji tarifa za seks na farmi!