Posetioci online : 12
Danas je 18.Nov.2017

zonax - 13.12.2015
NEVEROVATNA ISPOVEST STENLIJA: Lažiranje sletanja na Mesec je moje remek delo! VIDEO!

Kad tad istina izadje na videlo! Uvek treba za velike tajne da prodje i više vremena, ali se ipak sazna ono što je bilo neverovatno za mnoge ljude u tom vremenskom period, a to da je čovek uspeo da sleti na mesec! Normalno da je to bio deo specijalnog rata koje su velike sile vodile jedna protiv druge, i da bi USA pokazala svoju superiornost na suparnički blok tadašnji Sovjetski Savez, trebalo je uraditi veliku propaganda, što bi bio i ogroman present vojne nadmoći nad drugom stranom. Tako je i osmišljen projekat lažiranja sletanja na satelit zemljine kugle takozvani mesec. Čak 15 godina nakon smrti Stenlija Kjubrika pojavio se snimak u kom on priznaje da je sletanje na Mesec bilo izlažirano!
Režiser T. Patrik Muri je intervjuisao Kjubrika tri dana pre nego što je on umro u martu 1999. godine. On je tada potpisao ugovor na 88 strana po kom je ovaj intervju morao da ostane tajna 15 godina. Predstavljamo vam transkript intervjua sa Stenlijem Kjubrikom: Kjubrik (K): Preopterećen sam poslom, idejama, rizicima i kajanjem… Patrik Muri (T): Zašto ste pristali na ovaj intervju?
PRIZNAO LAŽ: Stenli Kjubrik K: Počelo je da me kopka. Teško mi je jer nikada ranije nisam govorio o tome. T: Slobodno se saberite pa počnite. K: Oduvek sam se nesvesno protivio tome, ali tek u proteklih par godina je počelo baš da me izjeda. Oduševila me je prilika da napravim tako nešto, ne razmišljajući o posledicama koje će on imati po društvo.
T: O čemu pričate? Baš me zanima. K: Priznajem da sam napravio film koji su svi gledali, ali niko ne zna da je u pitanju film T: Napravili ste film, a da niko ne zna da je to film? K: Tako je. Već ste zaintrigirani, zar ne? Prevario sam američku javnost zajedno sa vladom SAD i NASA-om i izrežireo sletanje na Mesec. T: Ok (smeh). Da li ste ozbiljni? K: Mrtav sam ozbiljan. Sletanje na Mesec je laž. T: Ok. Čekajte, čekajte… poslednjih 8 meseci sam se trudio da napravim sa vama jedinstven intervju o 16 filmova koje ste snimili i sada mi kažete da nismo sleteli na Mesec? K: Nismo sleteli. Ništa od toga nije istina. T: Sletanje na Mesec je bilo lažno? K: Bilo je to fiktivno sletanje na Mesec. Fantazija, ne realnost. Zar nije važno da ljudi saznaju istinu? T: Sletanje na Mesec iz 1969. godine je bilo laž? K: Tako je.
T: Pa da, sada tek ima smisla zašto neću moći da objavim ovaj intervju narednih 15 godina. Zašto mi sada govorite ovo? K: Zato što je u pitanju prevara svetskih razmera i zato što ljudi treba da znaju za to. Nikson je bio taj na čiji predlog je izlažirano sletanje na Mesec. T: Kako je došlo do toga da ste pristali na ovako nešto? K: U početku nisam želeo to da uradim. T: Ovo sigurno nije šala? Imam ograničeno vreme za intervju sa vama, ali… K: Ne, nije u pitanju šala. T: Ok.
K: Teoretičari zavera su bili u pravu. T: Ne znam šta bih vas sledeće pitao. K: Mislio sam da čitava stvar nije u redu… nisam želeo da počinim takvu prevaru. T: Ali ipak jeste. K: To je takođe potčinilo moj umetnički integritet. T: Ok, zašto ste na kraju pristali? K: Na neki način su me podmitili. T: Zašto je vlada želela da izlažira sletanje na Mesec? K: Nije tajna da je NASA oduvek želela da ispuni Kenedijevo proročanstvo. T: Zaista, ko ne bi iskoristio priliku kakvu ste vi dobili? Mislim, to jeste zločin, ali je istovremeno i jedinstvena prilika…
K: Siguran sam da bi i Spilberg, Skorseze, pa čak i Vudi Alen to učinili. T: Priznajem da bih i ja to učinio. Ipak, izjedala vas je ta prevara, zar ne? K: Jeste, uvukla mi se u kožu. T: Zašto sada govorite svetu da ste vi režirali sletanje na Mesec?
K: Smatram da je to moje remek-delo… T: Kojim ne možete da se pohvalite i o kojem ne možete da pričate? K: Pa, evo sada pričam o tome… T: Dobro, znači ja ću ovo moći da objavim kada vi umrete za nekih 10, 15 godina? K: Tako je. T: Zašto je sletanje na Mesec moralo da se izrežira? K: Zato što je nemoguće doći do Meseca-priznao je Kjubrik.
KOMENTARI na temu: NEVEROVATNA ISPOVEST STENLIJA: Lažiranje sletanja na Mesec je moje remek delo! VIDEO!