Posetioci online : 125
Danas je 18.Nov.2017

zonax - 31.10.2015
TESLA, TREĆI RAJH I VANZEMALJCI!

Tajne su mnogo više odredile Teslinu biografiju nego što je to učinilo grandiozno naučno delo. Da li je Teslino "Londonsko predavanje" o svetlosti na misteriozan način povezalo slavnog naučnika i pronalazača s okultnim Trećim rajhom? Ko je zaista bila misteriozna začetnica magijskog društva Vril, medijum i jedan od važnijih ideologa Trećeg rajha - Hrvatica Marija Oršić?
Da li je Tesla ipak uspeo da konstruiše antigravitacionu leteću mašinu koja je pre Drugog svetskog rata letela u pustinji Meksika, koja je Mariju Oršić odvela u kosmos ili u ruke američke tajne službe? Koji su izumi bili baza za prve rakete Vernera fon Brauna? Na čemu je počivalo ezoterično prijateljstvo Nikole Tesle i Džordža Silvestera Vireka, potomka porodice Hoencolern, koga je posle knjige o neuroendokrinologu Štajnahu Frojd zamoli da napiše knjigu o psihoanalizi? Kako je Tesla osporio radove Alberta Ajnštajna? Gde su se podudarile ideje Nikole Tesle i Vilhema Rajha? Šta su u Americi 1943. tražili Hitlerovi ljudi od posebnog poverenja Oto Skorceni i Rajnhard Galen - osnivač i idejni tvorac CIA...
Previše je otvorenih pitanja i čudesnih otkrića koji oko imena i života Nikole Tesle stvaraju mistični oreol. Ova knjiga je pouzdan vodič kroz zatamnjena mesta života i misije jednog od najvećih naučnika u istoriji ljudske civilizacije. Autor knjige je beogradski novinar, muzičar i publicista Vladimir Đurić Đura.