Posetioci online : 19
Danas je 20.Nov.2017

zabava - 13.09.2015
ŠOK NA FARMI! Novica Zdravković gurao limenku u guzu Jeleni !

I ovo se desilo! Ko bi rekao, ali za sve postoji sudnji dan kada su u pitanju neverovatni dogadjaji. Iako je pre samo nekoliko dana izjavio da deset godina nije imao seks, pevača Novicu Zdravkovića cimeri u Farmi optužili su da je pedofil. Nakon što se opustio uz po koju čašicu alkohola, pevač je pritrčao igračici Jeleni Krunić s leđa i gurnuo joj limenku u zadnjicu!
U trenutku kada je rijaliti zavodnica Jelena Krunić u kratkom šortsu legla preko Zorice Marković, Novica je pritrčao i limenku iz koje je pio gurnuo joj u zadnjicu?! Drugom rukom ju je udarao po guzi dok se ona opušteno njihala u ritmu muzike. Premda su mnogi učesnici ovog rijaliti programa ostali bez teksta na ovu scenu, Novica Zdravković nije mario za to da mlađanoj Jeleni može da bude deda. Podsetimo, pre samo pet dana pevač Ivan Gavrilović pokušao je da isprovocira starijeg kolegu, jer je uočio da se ovaj non-stop vrzma oko balerine Jelene Milošević.
„Sve si kao naivan, a onda svaku devojku pipkaš čim prođeš pored nje. Koristiš svaku priliku da Jelenu Milošević držiš za zadnjicu. Hoćeš da joj čika da bonu, je li?!“, provocirao je Gavrilović, dok se Novica samo smeškao. I.R.
KOMENTARI na temu: ŠOK NA FARMI! Novica Zdravković gurao limenku u guzu Jeleni !