Posetioci online : 110
Danas je 20.Nov.2017

zabava - 05.09.2015
Desilo se čudo: Mali je rasplakao celi žiri!

Neverovatni dogadjaji se ne dešavaju svaki dan. Retko se kada u istoriji pojavi nevidjeni talenat za pevanje tako muzikalan a pored svega neverovatno mlad. On ima samo 11 godina, i uspelo mu je da učini što niko drugi do sada nije, a to je da rasplače celi žiri, i pored toga da ostvari najduži vremenski aplauz od kada ovaj šou postoji ili bilo koji sličan u svetu.
Svi se već interesuju ko su mu roditelji, kako se hrani, da li vežba pevanje ili koliko i od koliko godina se muzikom bavi... Ali već je odgovor tu, on se ne bavi muzikom, i to mu je jednostavno prirodni DAR ili tom energijom ya pevanje ga Daruje sam Gospod BOG!
Sigurno se pitate kako se zove taj mali vanzemaljac i šta je žiri rekao posle svega . . . On se zove Marko Bošnjak. Žiri je plakao, Marijana je plakala, čitav studio je bio u suzama. "Znaš da je ovo jedini nastup koji je rasplakao ceo žiri", upitala je Goca. Marijana je priznala da ga se uplašila jer je mislila da je on neko čudo sa druge planete. "Čuje se odakle si, svaka ti čast", oduševljen je i Hari. "Možemo ovim i takmičenje završiti, ovo je perfektno. Sve elemente svetskog pevanja imaš... Ja nemam reči i ne mogu da opišem.. Samo na svetskom nivou sam čuo da neko sve u pesmi stavi", Hari je bio oduševljen.
"Šta će više od ovoga, da peva i skače na trambolini", upitala je Leontina. Upoznala bih tvoje roditelje. Želim da se ovo što smo mi čuli uživo uspešno prenese preko malih ekrana, samo to želim, dodala je Jelena.
Pogledajte Markov nastup:
KOMENTARI na temu: Desilo se čudo: Mali je rasplakao celi žiri!