Posetioci online : 16

scena - 04.09.2015

Desilo se da tri velike Folk Dive imaju bukvalno u isti dan svoje velike koncerte. U pitanju su Lepa Brena, Ceca i Severina. Nas interesuje šta mislite dragi čitaoci ko je popularniji, iako dobro znamo da su sve ove sada navedene Zvezde mega popularne, kome dajete prednost!? Naime, poznato je da je ove godine glavna zvezda na “Velikogospojinskim danima” u Novom Bečeju Lepa Brena, gde ova folk diva ima i rekord od pre dve godine kada je imala čak 70.000 na tadašnjem spektakularnom koncertu na Tiskom keju.
Ne sumnjamo da će i ove godine Brena opravdati status velike zvezde. Ova folk diva ima zakazani koncert za 30. avgust, dok dva dana ranije, u okviru iste manifestacije svoj koncert će imati i Severina Vučković.
To ne bi bilo toliko interesantno da istog dana u isto vreme, na nešto više od 30 kilometara udaljenosti, takođe u centralnom Banatu, odnosno u Zrenjaninu koncert neće imati i još jedna velika folk zvezda – Svetlana Ceca Ražnatović, i to u okviru manifestacije “Dani piva”. Retko koja pevačica sa naše estrade sme da stane njoj na crtu, pa je pitanje koliko će i Severini biti prijatno i da li će strahovati da li će joj Ceca uzeti publiku. U svakom slučaju, ove godine će za svega nekoliko dana, kroz centralni Banat proći najveće zvezde na ovim prostorima, a na publici je da oceni čiji će koncert biti najbolji. I.R.