Posetioci online : 12
Danas je 24.Oct.2017

exploziv - 21.06.2015

Tanja Tejt i Samanta Bentli iskreno odgovaraju na pitanja koja interesuju sve ljubitelje pornića. Ako ste se uvek pitali da li porno-glumice zaista uživaju u seksu pred kamerama i doživljavaju orgazme, onda će vam ispovest Tanje Tejt i Samante Bentli otvoriti oči… i to širom, jer dve porno-zvezde otkrivaju velike tajne iz filmova za odrasle!
Na pitanje da li zaista uživa u seksu tokom snimanja, Tanja je odgovorila: – Znam šta me “pali” i lako pokažem partneru kako da me dovede do vrhunca. Najgore je što dok doživljavate orgazam ne možete da kontrolišete grimase na licu. Ponekad je nezgodno i što režiseri traže od vas da doživite orgazam u tačno određenom trenutku! Samanta kaže da su svi njeni filmovi prirodni i bez foliranja i ona objašnjava da u svakoj sceni stvarno dolazi do vrhunca, kao i da ne podnosi porniće u kojima glumice uzdišu i stenju sve vreme, a da ih niko nije ni dotakao.
Što se higijene tiče, njih dve su se svačega nagledale – od nabildovanih lepotana koji su smrdeli k’o tvorovi, preko devojaka koje se “dole” nisu oprale nedeljama, do “budućih porno-zvezda” čije su noge bile toliko prljave da su morali da ostanu u čarapama. Tanja navodi da najviše voli da snima sa mladim seksi devojkama, dok Samanta tvrdi da je najbizarnija uloga koju je tumačila bila ona u kojoj je igrala devojku koja doživljava infarkt a bolničari je oživljavaju na razne… čudne načine.
Iako njihove porodice znaju čime se one bave, Tanja i Samanta navode da o svom poslu ne pričaju sa svojim najbližima, nikada.