Posetioci online : 128

zabava - 05.10.2015
PODSETIMO SE: Kako je Bora Drljača drljo pa nadrljo od svoje žene zbog mace! VIDEO!

Pravi vuk od pevača imao je nesvakidašnju priliku u karijeri da gleda nešto, sto nikog ne bi ostavilo hladnim, ali svi smo različiti, možda njemu treba nesto još žešće! Pevač je svo vreme, neobičan prizor, mirno posmatrao - gotovo ne pomerajući se, sigurno ste pogodili o kome se radi, u pitanju je niko drugi nego Bora Drljača. Možda se on u ovim situacijama drži jedne proverene pesme koja u refrenu glasi: "Čića drljo, pa nadrljo!"
Maca Diskrecija u rijalitiju „Parovi“ svakodnevno pleše polugola u vili i zavodi plesom sve redom. Uporno igra provokativno, posebno ispred starijih učesnika takmičenja.
Prljavi ples koji je izvodila ispred Bore Drljače raspametio bi svakog, ali se stari vuk nije dao. Posmatrao je sve vreme, mirno, gotovo se ne pomerajući. U jednom trenutku prišao je Marko Perović, podigao je Macu i otkrio mnogo više nego što je ona želela.
Ako nas sećanje ne vara, pevač je već ispipao starletine kako bi proverio da li su silikonske ili prave. Odmah posle toga je reagovala i Borina supruga koja je zapretila da će je razbucati ako priđe njegovom mužjaku. Podsetimo se čuvenog hita Bore Drljače, koji da li slučajno ili namerno odgovara ovoj tematici u kojoj se zadesio čuveni Bora. Poslušajte i pogledajte već nekada čuveni spot - Čiča drljo pa nadrljo:

CICA DRLJO - BORA! from Mitar on Vimeo.

M.D.
KOMENTARI na temu: PODSETIMO SE: Kako je Bora Drljača drljo pa nadrljo od svoje žene zbog mace! VIDEO!