Posetioci online : 111
Danas je 29.Jun.2017

szona - 16.03.2015

Prema legendi, Valentino je pokazao prsten bliskom prijatelju čim ga je kupio, a onda mu je rekao da je video bledu viziju i mrtvog Valentina. Rudolf Valentino se smatra jednom od najvećih zvezda nemih filmova Holivuda. On se rodio 1895. godine, a umro je u svojoj 31. godini, zbog posledica pucanja čira, kako se navodi. Međutim, još uvek se spekuliše o njegovoj smrti i pravom uzroku ove tragedije.
Neki krive prsten, koji je kupio od zlatara 1920. godine, za ranu smrt glumca. U prstenu se nalazio ugrađen dragulj “tigrovo oko”.
Prema legendi, Valentino je pokazao prsten bliskom prijatelju čim ga je kupio. Tom prilikom, njegov prijatelj je rekao da je video bledu viziju i mrtvog Valentina. Bez obzira na to da li je njegov drug zaista video nešto ili ne, slavni glumac je umro posle šest godina i još nekoliko filmova rasprodatih na blagajnama. On nije bio jedina žrtva prokletstva prstena, među nesrećnim ljudima se našla i njegova ljubavnica Pola Negri. Ona se razbolela dok je nosila prsten svog ljubavnika, tako da je njena karijera stavljena po strani i nije mogla da se oporavi godinama.
Tako je i glumac Rus Kolumbo koji je glumio Valentina u filmu o njegovom životu, nosio prsten i nastradao u pucnjavi nekoliko dana kasnije. Gangster Džo Kazino je kupio prsten i odbio da ga nosi sve dok kletva nije izbledela. Posle nekoliko godina je stavio prsten na svoju ruku i bio mrtav u roku od nedelju dana. Nastradao je u saobraćajnoj nesreći. Šezdesetih godina se prstenu gubi svaki trag. Možda je trenutno baš na vašem prstu?